feliciamansson

Hej på er!

Publicerad 2012-09-28 19:19:13 i Vardagsprat,

Har länge suktat efter att börja skriva lite. Men nu har jag bestämt mig för att göra det, men behöver lite hjälp med design osv. Det har dock gått så lång tid sen jag var inne här så det är så mycket nya grejer och lära sig, en helt ny design. Jag gillar det inte. Tycker som alltid när det är något nytt, det var bättre förr. Jag tror att jag har lite svårt att lära mig nya saker, eller rättare sagt vilja lära mig nya saker. Så vi får väl se om det blir rätt!
 
Livet har rullat på i ett, har saker att göra hela tiden, och jag klagar absolut inte - jag gillar't! Vill ha fart och fläkt hela tiden, men det kommer att underlätta något fruktansvärt när körkortet är färdigt. Men är på god väg, så snart så. Jag jobbar så mycket jag kan, samtidigt som jag rider och tävlar så mycket jag kan. Tävlingarna har gått rätt bra, det blev ett avbrott i somras med många små saker som gjorde att vi aldrig kom igång ordentligt. Men nu är vi i full tävlingskondition. Har två starter kvar att se fram emot, är riktigt tävlingssugen! 
 
Ska skriva en rad om de två senaste dagarna. Har nämligen varit med och ridit för Bo Tibblin. Hur kul som helst!! Han är fantastisk. 
 
 Här är hon min pärla! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela